امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن بازاریابی آنلاین، دیگر تبلیغات به روش سنتی جوابگو نیست. کسب و کار های بزرگ باید به فکر استراتژی های جدید برای افزایش مشتری های خود باشند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین روشی است که طی آن شرکت ها بازار را زیرنظر گرفته، رقبا را تحلیل می کنند و استراتژی جدید را عرضه می کنند. همان طور که می دانیم تکنولوژی در هر لحظه در حال پیشرفت است و با سرعت به جلو حرکت می کند. پس لازم است یک شرکت دیجیتال مارکتینگ همگام و در راستای این تغییرات حرکت کند.

به عنوان مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در هر روز می تواند متفاوت باشد و قابلیت های متنوعی در هر آپدیت آن اضافه می شود که تبلیغات در هر کدام از آنها می تواند گوناگون باشد. مثلا اضافه شدن قابلیت “لایو” که طریقه ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آن با بخش های دیگر مثل “استوری” متفاوت است. داشتن یک استراتژی مشخص در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت است. شرکت های بزرگ اصولا دپارتمان های جداگانه برای هر بخش سئو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و روابط عمومی دارند که باید هر قسمت به صورت پیوسته با هم در ارتباط باشند. برای موفقیت باید یک آنالیز و تدوین استراتژی موثر برای تعیین تک تک وظایف گروه ها و تکنیک ها برای دستیابی به هدف داشته باشند. تمامی 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ دارای استراتژی های مناسبی هستند. یکی از کار های مهم برای تعیین استراتژی در بازاریابی دیجیتال تحلیل داده ها برای تصمیم گیری درست است. اندازه گیری درست تعداد کاربران، مدت زمان درگیری آنها، صفحات پر بازدید و نرخ تبدیل آنها به فروش بسیار مهم است. برای بدست آوردن این گزارش ها نیاز به علم تحلیل داده است تا در زمان مناسب تصمیمات درستی برای سایت جهت بالا بردن ترافیک گرفته شود مانند انتشار رپورتاژآگهی در زمان مناسب.

  • استفاده از ایمیل مارکتینگ

امروزه ایمیل مارکتینگ یکی از عوامل تاثیرگذار برای تبدیل کاربران به مشتری است. بیشتر کمپین های ایمیل مارکتینگ موفق بوده اند و باعث افزایش فروش شذه اند. بر اساس نرخ بازگشت سرمایه(ROI) ایمیل مارکتینگ باعث موفقیت استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می شود.

  • بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)

امروزه بیشتر مردم دنبال هرچه که باشند و یا سوالی داشته باشند آن را سرچ می کنند. پس بسیار مهم است که سایت ما در جست و جوی موتور های جست و جو بالاتر از بقیه باشد. در واقع هرچه سایت ما بالا تر باشد مخاطب و مشتری بیشتری را جذب می کند. دو راه برای بالا بودن در نتایج وجود دارد: استفاده از سئو سایت و یا با کمک ابزار   Google Ads  که با پرداخت هزینه سایت ما در ابتدای نتایج گوگل نشان داده شده قرار می گیرد. با کمک سئو سایت به صورت طبیعی در لینک های بالاتر قرار می گیرد . سئو شامل مجموعه فعالیت هایی می شود که با گذشت زمان بر روی سایت تاثیر می گذارند و باعث بهبود جایگاهشان می شوند. این فعالیت ها شامل تولید محتوای مناسب و با کیفیت، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، رعایت تگ های به کار برده شده، ریسپانسیو بودن سایت، داشتن لینک های مناسب و یکسری موارد دیگر است. در واقع بین تمام 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ اکثرا این ویژگی را دارند.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی از اصول مهم در دیجیتال مارکتینگ هست که شرکت های بزرگ یک دپارتمان جدا برای این بخش دارند. با زیاد شدن شبکه های اجتماعی فعالیت در این بخش سخت تر هم شده است. یکی از ابزارهای شبکه های اجتماعی هشتگ ها هستند که به کاربران اجازه می دهند تا مطالب را بر طبق دسته بندی خاص منتشر کنند و یا اگر به دنبال مطلبی خاص هم هستند با استفاده از هشتگ بتوانند آن را پیدا کنند.

تیم تخصصی مهندسان جوان در راستای به پیش بردن تمامی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ همواره سعی دارد با کمک تیم مجرب خود تمامی مراحل را به نحوی احسن اجرا کند. تیم تخصصی مهندسان جوان یکی از قطب های قوی در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ است. همان طور که می دانید دیجیتال مارکتینگ حوزه ای گسترده است و کم تر شرکتی پیدا می شود که در تمام زمینه های آن فعالیت داشته باشد. هر شرکت دیجیتال مارکتینگ باید ویژگی هایی داشته باشد که به آنها می پردازیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از  از خدمات فنی و تخصصی ما با مدیر بخش خدمات فنی (مهندس زمین پیما) تماس بگیرید.

مهندس زمین پیما (مدیر بخش پروژه های فنی):

تلگرام:

2283 387 911 98+

واتس آپ:

6485 101 539 90+

پست الکترونیکی:

sobhan.zaminpeyma@gmail.com