اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از گذشته تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و همچنین مدیریت تبلیغات مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان و همچنین در کشور ما ایران، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه مردم ما قرار گرفته است. ما در تیم بازاریابی دیجیتال مهندسان جوان با ارائه انواع دیجیتال مارکتینگ به صورت تخصصیی وبا مناسب ترین هزینه در تلاش هستیم تا مسیر برندینگ کسب و کارها را با سرعت پیش بریم.

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

  •   بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  •   بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  •   بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  •   بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  •   تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  •   اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  •   تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  •   ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
  •   بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  •   بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

بازاریابی دیجیتال، یکی از اقدامات ضروری است که امروزه تقریبا تمام کسب و کارهای موفق در تلاش اند که به بهترین شیوه آن را اجرا کنند. وقتی مردم بیشتر زمان زندگی و سرگرمی خود را در فضای مجازی سپری می کنند، چگونه می شود که کسب وکارها از این فضا برای جذب مشتریان بیشتر غافل شوند؟! ما در تیم بازاریابی دیجیتال مهندسان جوان، یک دپارتمان را به صورت تخصصی به موضوع دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده ایم و با طراحی و اجرای حرفه ای کمپین های تبلیغاتی به شما اثبات خواهیم کرد که راه برند شدن آسان است؛ البته با تیم بازاریابی دیجیتال مهندسان جوان